اخبار جهانخبرشهر هوشمند

اپل در پروژه تیتان ماشین خودران و هوشمند می‌سازد

چیزنت نیوز | اپل می‌خواهد در پروژه تیتان ماشین خودران و هوشمند بسازد. خودرو اپل انقلابی در حوزه حمل و نقل و باتری خواهد بود.

پروژه تیتان اپل، همچنان زنده است. پروژه‌ای که سال گذشته تعداد اعضای تیم آن به 200 نفر رسید و حالا اخبار جدیدی از آن به بیرون درز کرده است.
تیتان پروژه اپل برای ساخت خودروی الکتریکی است. خودرویی که به گفته کارشناسان، یک انقلاب در حوزه تکنولوژی باتری خواهد بود. پیشتر اعلام شده بود که پروژه تیتان برای ساخت ماشین هوشمند و خودران تا سال 2024 رونمایی خواهد شد. اما حالا خبرها چیز دیگری می‌گویند و باید کمی بیشتر انتظار بکشیم تا این معجزه را ببینیم.

اپل-پروژه-تیتان-ماشین-خودران-هوشمند

«مینگ‌چی‌کو» که یک تحلیل‌گر موثق در زمینه مسائل مربوط به کمپانی اپل است درباره این ماشین هوشمند و خودران می‌گوید: زمان واقعی عرضه این خودرو ها 2028 است. دلیل این تغییر بیشتر به‌خاطر بازار وسایل نقلیه الکترونیک است. پروژه اپل از سال 2014 کلید خورد و جالب اینجاست که اپل اعلام کرده است تنها تمرکز در پروژه تیتان بر روی تکنولوژی نرم افزاری خودرو های هوشمند است.

ماشین اپل شبیه به خودرو تسلا

یک منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: اپل کاملا بر روی یک حوزه متفاوت از خودروی الکتریکی کار می‌کند. حوزه‌ای که هرگز شبیه وایمو نیست. وایمو بیشتر بر روی خدمات ربوتاکسی و تجاری‌سازی آن کار می‌کند. این پروژه قرار است چیزی مشابه با فعالیت‌های اخیر تسلا داشته باشد. اپل در پروژه تیتان از هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ استفاده کرده است. این غول فناوری امیدوار است تا چندسال آینده حضور بسیار موفقی در حوزه خودرو خودران و ماشین هوشمند داشته باشد. حوزه مهمی که سرمایه‌گذاران بزرگی همچون ایلان ماسک در آن فعال هستند.

حالا که جهان در انتظار هنرنمایی دیگری از کمپانی اپل است، نگاهی به طرح‌های مفهومی از ماشین خودران و هوشمند اپل داشته باشیم. تصاویر زیر نمونه نهایی نیستند و حاصل فکر و خلاقیت طراحانی هستند که به این اخبار علاقه‌مندند.

اپل-پروژه-تیتان-ماشین-خودران-هوشمند

اپل-پروژه-تیتان-ماشین-خودران-هوشمند

اپل-پروژه-تیتان-ماشین-خودران-هوشمند

منبع: مک‌ریومر

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

چیزنت

پایگاه خبری هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا