اخبار جهانچیزنت تی‌ویخبرروبونتشهر هوشمند

برگزاری رویداد در کرونا با این ربات ها!

چیزنت نیوز |برگزاری رویداد در روزهای کرونا با این ربات ها ممکن شد. گسترش کرونا تا مدت‌ها جهان را در حالت نیمه تعطیل قرار داد، اما حالا ربات هایی هستند که به برگزاری رویداد کمک می‌کنند. رویدادهای زیادی در عصر کرونا لغو شدند که مهمترین آن‌ها کنگره جهانی موبایل در بارسلونا بود.

مردم جهان رفته رفته در حال حرکت به سوی هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با کرونا و چاره اندیشی آسیب‌های وارده هستند. شرکت رباتیک «چیتا موبایل» (Cheetah Mobile) در تلاش برای برگزاری رویداد های آتی اقدام جالبی انجام داد. چینی‌ها سه ربات خدماتی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام‌های “GreetBot”، “EngageBot” و “FanBot” رونمایی کردند.

 

OrionStar سیستم‌عامل مبتنی بر هوش مصنوعی چینی‌ها

این سه ربات، از سیستم عامل اختصاصی گفتاری موسوم به “OrionStar” که مخصوص شرکت چیتا موبایل است، استفاده می‌کنند. سیستم عامل OrionStar دراین سه ربات دارای دقت گفتاری بیش از ۹۰ درصد است.

این ربات‌های جدید یک روش جدید و ایمن در برابر شیوع کرونا و تجربه بهتر، تعاملی و همراه با حفظ فاصله اجتماعی را برای طراحان رویدادها و شرکت کنندگان، چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

برگزاری رویداد در کرونا با این ربات‌ها
برگزاری رویداد در کرونا با این ربات‌ها

 

GreetBot تب و سلامتی و هویت شما را این ربات می‌فهمد!

از آنجایی که تب از علایم ویروس کرونا است، این ربات مسئولیت بررسی دمای بدن شماست!‌ربات GreetBot امکان پذیرش بدون تماس، ارائه اطلاعات رویداد و راهنمایی شرکت کنندگان حضوری را فراهم می‌کند. این ربات همچنین می‌تواند هویت افراد را تأیید کند و تب آنها را بدون لمس بسنجد. 

GreetBot برای بازدیدکنندگان آنلاین، امکان پرس‌وجو به صورت زنده و در زمان واقعی فراهم می‌کند. همچنین برگزاری تورهای مجازی را در مکان‌های مختلف ایجاد کرده است. این ربات در نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل پکن ۲۰۲۰ آزمایش شد. جایی که به شرکت کنندگان اجازه می‌داد به خودروهایی که بیشتر پسندیدند، رای دهند و برترین‌ها را معرفی کنند.

برگزاری رویداد در کرونا با این ربات‌ها

EngageBot با شما در رویداد صحبت می‌کند

ربات دیگر که EngageBot نام دارد با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی به عنوان یک عامل بازاریابی عمل می‌کند و نیاز به ارتباط انسانی را از بین می‌برد. گفتگوی انسان‌ها از عوامل گسترش ویروس کرونا بوده است.

این ربات اطلاعات دقیق رویدادها مانند برنامه‌ها و موضوعات رویداد و نقشه‌های محل برگزاری را در نمایشگر بزرگ خود برای شرکت‌کنندگان در محل رویداد نمایش می‌دهد. همچنین قادر است به صورت صوتی به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دهد.

FanBot در رویدادها از شما پذیرایی می‌کند

اما ربات سوم با نام FanBot یک دستگاه فروش سیار متحرک و خودران است که در رویداد ها میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های مخصوص پذیرایی از شرکت‌کنندگان حضوری را ارائه می‌دهد. با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا!

هوش مصنوعی بکار برده شده در ساخت این ربات سعی می‌کند تا نیازهای شرکت کنندگان را پیش‌بینی کند. البته این ربات مجهز به یک سیستم پرداخت بدون تماس برای جلوگیری از گسترش کرونا است.

منبع: RAANews

چیزنت

پایگاه خبری هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا