اخبار جهانتن‌نتچیزنت تی‌ویخبر

عینک واقعیت افزوده لنوو ThinkReality A3 معرفی شد

لنوو با قدرت به نمایشگاه CES 2021 گام نهاد و از عینک هوشمند واقعیت افزوده خود با نام Think Reality A3 رونمایی کرد. عینکی هوشمند لنوو برای کار با کامپیوتر طراحی شده است، اما روی برخی گوشی‌های موتورولا هم با استفاده از کابل USB-C کار می‌کند.

ابعاد این عینک نزدیک به یک عینک آفتابی عادی است و به‌راحتی روی سر قرار می‌گیرد.  عینک واقعیت افزوده‌ی لنوو از پلتفرم اسنپدراگون XR1 کوالکام استفاده می‌کند و می‌تواند با استفاده از نمایشگرهای استریوسکوپیک با وضوح 1080p تا دَه صفحه‌نمایش مجازی را به شما نشان دهد.

ضبط ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰ با دوربین ۸ مگاپیکسلی RGB روی عینک واقعیت افزوده لنوو ممکن است! دو دوربین با لنز فیش‌آی هم روی این عینک هستند تا بتوانید کل اتاق را زیر نظر بگیرید! لنز فیش‌آی به دلیل نمای بزرگی که نشان می‌دهد می‌تواند تصویر کاملی از هر فضا در اختیار شما قرار دهد.

 

 ده نمایشگر در برابر شماست!

حتما با مشکل یک مانیتور و چند تسک روبرو بوده‌اید. به کمک این فناوری می‌توانید به‌راحتی میان چند پنجره سوئیچ کنید. با سرعت بالا میان تب‌ها بگردید و گویی 10 مانیتور در برابر شما قرار گرفته است. لنوو به این موضوع اشاره کرده که مدل کامپیوتر عینک واقعیت افزوده لنوو هوشمند ThinkReality A3 به لپ‌تاپ متصل می‌شود. به کاربران اجازه می‌دهد چندین صفحه‌نمایش مجازی را پیش روی خود مشاهده کنند. این صفحه‌‌‌نمایش‌ها یک اپلیکیشن ویندوزی را نشان می‌دهند. 

عینک-واقعیت-افزوده-لنوو

عینک واقعیت افزوده لنوو بهینه شده برای محصولات

این صفحه‌های نمایش مجازی به‌صورت خاص برای لپ‌تاپ‌های ThinkPad و ورک‌استیشن‌های لنوو بهینه شده‌اند که به پردازنده‌های اینتل و AMD مجهز هستند. اپل، سامسونگ و غول‌های فناوری برای داشتن چنین محصولی سالهاست در رقابت هستند.

عینک-واقعیت-افزوده-لنوو

برای داشتن چنین محصول شگفت‌انگیزی باید تا میانه سال ۲۰۲۱ منتظر بمانید اما هنوز قیمتش مشخص نیست! این محصول با ویژگی های منحصر به فردی که ارایه می‌دهد قطعا مشتریان پیگیری خواهد داشت.

0

امتیاز کاربران: 4.7 ( 1 رای)

چیزنت

پایگاه خبری هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا