اخبار جهانخبرسلامت

معاشقه با هوش مصنوعی به کمک سونانتیک!

چیزنت نیوز | استارتاپ بریتانیایی سونانتیک (Sonantic) یک مدل هوش مصنوعی راه اندازی کرده که می تواند معاشقه کند!

سونانتیک که در سال 2018 تاسیس شد، پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی ساخته است که مدل های صوتی جذاب، ظریف و واقعی ایجاد می کند. سونانتیک پیشنهاد تولید صدای پویایی بر اساس تقاضا را به متقاضی ارایه می دهد که توانایی ایجاد نوع خاصی از شخصیت از نظر لهجه، لحن، جنسیت و حالت احساسی دارد.

معاشقه با هوش مصنوعی به کمک سونانتیک

معاشقه با هوش مصنوعی به کمک سونانتیک

سیستم تبدیل متن به گفتار با کیفیت انسانی که توسط یک API و ابزار رابط کاربری گرافیکی توسط این شرکت ارائه می شود، به بازیگران صوتی هوش مصنوعی اجازه می دهد تا شبیه به بازیگران انسانی عمل کنند. این بازیگرانی انسانی می توانند تصویر سازی شده و حرکات آن ها ویرایش و تبدیل سازی شود.

مدل های صوتی که به خاطر طیف گسترده ای از احساسات انسانی از شادی گرفته تا غم و اندوه شناخته می شوند، اکنون می توانند ظرافت هایی مانند عشوه گری و متلک را نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: بحث و مناظره هوش مصنوعی با انسان‌!

امکانات جالب سونانتیک برای نزدیکی هوش مصنوعی به هوش انسانی

سونانتیک همچنین از توانایی ضبط صداهای غیرگفتاری مانند تنفس، تمسخر و خنده توسط هوش مصنوعی پرده برداشته است. این شرکت در پلتفرم جامع تر خود چنین توانایی هایی را گسترش داده است.

 

اما جالب این جا است که این شرکت امروز اعلام کرد که با همکاری یکی از مشتریان هالیوود خود، ویدئویی را با عنوان «راز او چیست؟!» تولید کرده است. وقتی فاش شد که شخصیت اصلی این ویدئو یک شخص واقعی نیست، بلکه یک هوش مصنوعی است، این ویدئو بازدید بیشتری داشت.

معاشقه با هوش مصنوعی به کمک سونانتیک

هوش مصنوعی برای معاشقه انسان‌ها در روز ولنتاین با سونانتیک وارد شد!

هدف از انتشار آن در روز ولنتاین این بود که سونانتیک نشان دهد که چگونه استودیوهای سرگرمی می توانند از هوش مصنوعی برای خلق برخوردهای عاشقانه، بیش از حد واقع بینانه استفاده کنند.

در این ویدئو یک شخصیت با صدای آرامبخش و تا حدودی نوسان دار سوال می کند چه چیزی لازم است تا عاشق من شوی؟ همان طور که به دیالوگ گوش می دهید، متوجه می شوید که او در لحظه های مناسب می خندد، نفس کشیده و حتی آه می کشد. در این ویدئو آن چه بینندگان را شگفت زده می کند، زمانی است که فاش می شود شخصیت اصلی زن یک هوش مصنوعی است.

منبع: siliconcanals

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا