اخبار جهانخبر

با «ورس بای ورس» شاعر شوید

چیزنت نیوز | اگر دوست دارید شعر بنویسید و یا حداقل سبک شاعران معروف را در نوشته‌هایتان داشته باشید، می‌توانید سری به هوش مصنوعی گوگل با نام «ورس بای ورس»، Verse by Verse بزنید.

هوش مصنوعی گوگل با نام «ورس بای ورس» می‌تواند به کاربران کمک کند به سبک شاعران مشهور بنویسند.

ورس بای ورس، پیشنهادهایی را به سبک مشهورترین شاعران آمریکایی ارائه می‌دهد.

برای الهام گرفتن از شاعران بزرگ می‌توان در ابتدا حداکثر سه شاعر از جمله «امیلی دیکینسون»، «والت ویتمن» و «ادگار آلن پو» را انتخاب کنید. بعد از اینکه انتخاب خود را انجام دادید و یک ساختار را برای شعر خود انتخاب کردید، این ابزار از شما می‌خواهد که اولین بیت شعر خود را بسراید. سپس هوش مصنوعی گزینه‌های بیشتری را پیشنهاد می‌کند.

البته «ورس بای ورس»، کاربر را مجبور به استفاده از این پیشنهادات نمی‌کند و می‌توان آنها را رد کرد، تغییر داد یا آنها را همانطور که هست پذیرفت.

این ابزار قرار است الهام بخش باشد، نه اینکه یک شعر کامل از طرف کاربر ایجاد کند. هنگامی که کاربر یک بیت را کامل کرد، می‌تواند تعداد بیشتری ابیات را به شاهکار خود اضافه کند.

مهندسان گوگل برای ساخت این ابزار، آن را با مجموعه بزرگی از شعرهای کلاسیک تغذیه کردند. آنها سپس از کارهای هر شاعر برای تنظیم دقیق مدل‌های هوش مصنوعی استفاده کردند تا سبک نوشتن آنها را تقلید کند.

آنها همچنین می‌خواستند که هوش مصنوعی پیشنهادهای مربوط را به کاربران ارائه دهد، بنابراین این سیستم برای درک معنایی کلی از این که کدام بیت از بیت قبلی به بهترین شکل پیروی می‌کند، آموزش دیده است. بنابراین حتی اگر کاربر در مورد موضوعاتی بنویسد که معمولاً در شعر کلاسیک دیده نمی‌شود، هوش مصنوعی همه تلاش خود را می‌کند تا پیشنهادهای مرتبط ارائه دهد.

«ورس بای ورس»، کاملاً سازگار است و حتی اگر برخی از پیشنهادهای آن به کار نیاید، از سبک شاعران کلاسیک برای کمک به کاربران در شکل دادن به بیت‌ها استفاده می‌کند.

منبع: دهیندو

0

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

چیزنت

پایگاه خبری هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا