اخبار جهانخبرروبونتشهر هوشمند

ربات‌ها در فروشگاه‌ها همه کاره می‌شوند

چیزنت نیوز | شرکت پکتام با کمک هوش مصنوعی شرایطی را فراهم کرده که می‌تواند مثال مناسبی برای دیگر تاثیرات ربات‌ها بر روی فروشگاه‌ها باشد.

این مجموعه نرم افزاری را طراحی کرده که می‌تواند رسیدها و قراردادها را بخواند، آن‌ها را تشخیص دهد و اولویت‌بندی فهرست‌ها را متوجه شود. این نرم افزار که در قالب هوش مصنوعی ارائه خواهد شد همچنین می‌تواند بر اساس داده‌های دریافت شده با طرف مقابل خود از طریق سرویس مشخصی مذاکره کند.

این نرم افزار بهترین عملکرد را زمانی از خود نشان می‌دهد که قراردادهای زیاد با محتویات محدود به دست آن می‌رسند که نیازی به مذاکره و مباحثه دوباره ندارند.

پکتام اولین آزمایش‌های خود را با مجموعه قدرتمندی چون والمارت انجام داده است که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای دنیا به حساب می‌آید.

فروشگاه زنجیره‌ای مانند والمارت هزاران قرارداد مختلف دارد که نیاز به نظارت و بررسی خاص خود را دارند.

هوش مصنوعی شرکت پکتام به دو طرف قرار داد این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به انجام مذاکره‌های طولانی از فواید موجود در یک قرارداد مطلع شوند و کار را به روشی بهتر عملی کنند. بر اساس گفته‌های مسئولان شرکت مذکور، با وجود اهمیت بالای زمان محوریت اصلی توسعه نرم افزار هوش مصنوعی مذکور بیشتر بر روی سود دهی به دو طرف قرارداد متمرکز بوده است.

منبع: فوربس

0

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

چیزنت

پایگاه خبری هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا